Мнението беше редактирано от zerohour: 05 April 2021 - 17:04
ФОРМУЛА 1
#331
Публикувано: 05 April 2021 - 15:00
То затова писането не е като говоренете очи в очи, защото човек в край на сметка остава неразбран и думите му написани звучат по различен начин, в сравение с това как би ги изрекъл. Живи и здрави. Без лоши чувства.
#332
Публикувано: 08 April 2021 - 16:39
Тук вече си прав на 100%. И позволи да те цитирам - " Живи и здрави. Без лоши чувства." http://bayern-bulgaria.net/forum//public/style_emoticons/default/good.gif
#333
Публикувано: 11 April 2021 - 15:50
zerohour, на 01 April 2021 - 10:21, каза:
За съжаление не мога да коментирам нещо, на което не съм бил свидетел. За мен от 2007г. чисто като пилотски умения ( тук не искам да засягам характер, цвят на кожата и т.н.) Хамилтън е най-добрия пилот във F1...........
Ако говорим за 2007, то веднага в съзнанието трябва да идва Райконен.
https://i.pinimg.com/originals/f7/4f/d7/f74fd7e1c843726507a2269272871fd0.jpg
Хамилтън, при цялото ми уважение към него като пилот, нямам никакво уважение към него като човек, а пък и като пилот не е даже в топ 5. Все си мисля, че пилоти като Фанджио, Лауда, Прост, Сена, Шумахер са далеч пред него, макар и с по-малко титли.
Да не говорим, че ако Лауда не се беше заинатил Мерц да го вземат, а бяха взели Себ, Люис едва ли щеше да завърши кариерата си с повече от 2 титли. Или пък ако Нико не се беше оттеглил-със сигурност нямаше да му е толкова лесно, колкото с пинчер като Ботас.
Трудно се чакат 3 седмици между Гран При-та, дано чакането си е струвало и на Имола Макс и Чеко смъкнат усмивките от отбора от Бракли, на които общото с Мерцедес е само името и емблемата.
#334
Публикувано: 11 April 2021 - 23:35
От гореизброените само Шумахер съм го гледал в активанта му кариера, за другите не мога да коментрам каквото и да е, тъй като само от клипчета в нета няма как да си направя правилни изводи. Все пак всеки е заел своето място в историята, както го заема и Хамилтън, дори и това да не се харесва. Пак подчертавам, че мнението си е мое лично, като до някаква степен се опитвам да се обоснова. Сравнявам Хамилтън единствено когато е бил на равни условия с друг пилот. За мен беше на равни начала с Алонсо, Бътън, Росберг, и Фетел 2018г. и от резултатите може лесно да се види кой е бил по-добрия. 2007 година Райконен според мен мн добре се възползва от драмите в Макларън в течение на целия сезон. Чисто статистически Хамилтън е имал 3-ма световни шампиони за съотборници, Шумахер също в един момент от кариерата си се въползва от факта, че имаше съотборници с поддържаща роля (Барикело), a и като цяло Шумахер не е имал толкова силни съотборници като Хамилтън. За да не бъда разбран погрешно не категоризирам Шумахер като по-слаб пилот от Хамилтън, нито се опитвам да омаловажа успехите му.
Мнението беше редактирано от zerohour: 11 April 2021 - 23:40
#335
Публикувано: 12 April 2021 - 09:34
zerohour, на 11 April 2021 - 23:35, каза:
От гореизброените само Шумахер съм го гледал в активанта му кариера, за другите не мога да коментрам каквото и да е, тъй като само от клипчета в нета няма как да си направя правилни изводи. Все пак всеки е заел своето място в историята, както го заема и Хамилтън, дори и това да не се харесва. Пак подчертавам, че мнението си е мое лично, като до някаква степен се опитвам да се обоснова. Сравнявам Хамилтън единствено когато е бил на равни условия с друг пилот. За мен беше на равни начала с Алонсо, Бътън, Росберг, и Фетел 2018г. и от резултатите може лесно да се види кой е бил по-добрия. 2007 година Райконен според мен мн добре се възползва от драмите в Макларън в течение на целия сезон. Чисто статистически Хамилтън е имал 3-ма световни шампиони за съотборници, Шумахер също в един момент от кариерата си се въползва от факта, че имаше съотборници с поддържаща роля (Барикело), a и като цяло Шумахер не е имал толкова силни съотборници като Хамилтън. За да не бъда разбран погрешно не категоризирам Шумахер като по-слаб пилот от Хамилтън, нито се опитвам да омаловажа успехите му.
И аз от тях съм гледал само Шумахер, но другите са всепризнати легенди на спорта, за да ти се носи славата 40-50-60 години сигурно има защо.
Може много да се спекулира дали Макларъна през 2007 щеше да е толкова добър, ако не се беше получило изтичане на информация от Ферари. Безспорно Люис е талантлив, но не е най-най, както се опитват да го изкарат в последно време английските медии. Може много да кара, но поне според мен му куцат много инженерните познания по колите и не може да ги настройва, не може да построи отбор около себе си, както Шумахер например. Досега е карал само наготово, в момента, в който Макларън тръгнаха надолу, той отиде там, където Шумахер и Розберг бяха изградили основите за един бъдещ доминиращ отбор. За сметка на това Михаел направи обратното, когато отиде във Ферари, те бяха на дъното и ги вдигна заедно с антуража, който си доведе от Бенетон. В известна степен титлите там си ги изкова той самия, да Барикело и Ървайн му помагаха, но поне според мен той беше ключов за успеха на Ферари и без него нямаше как да се случи, докато ако Люис не беше отишъл в Мерц, някой друг щеше да вземе 6-7 титли вместо него, най-вероятно Себ или Нико.
Колкото до Райконен, това, което го спря да е повече от еднократен са характерът му и стечение на обстоятелствата. Сякаш в момента, в който спечели титлата вече нямаше какво да доказва и като че ли отпусна газта. Иначе можеше да е шампион и 2003, и 2005, ако имаше повече късмет и Макларъна не беше толкова чуплив. Можеше и 2008, ако Ферари не бяха решили, че искат латино пари и не решиха да фаворитизират Маса от средата на сезона нататък, за да не изглеждат зле, че изгонват евентуално двукратен шампион заради спонсорство със Сантандер и бонус Алонсо. Последното е само спекулация, разбира се, но за мен Райконен е на същото ниво с Алонсо, за който много от хората твърдят, че е легенда и един от най-добрите в историята, макар и само с 2 титли.
#336
Публикувано: 14 April 2021 - 16:11
Абсолютно се прав. Ти да не четеш мисли? http://bayern-bulgaria.net/forum//public/style_emoticons/default/good.gif
#337
Публикувано: 14 April 2021 - 20:28
Няма такова нещо като пилоти в равни условия . Подобен експеримент се е случвал само веднъж ... Когато Прост и Сена са съотборници . И почти през цялото време скандалите не спират . Винаги е имало йерархия в тимовете . Шумахер също беше втори пилот в Бенетон в началото на кариерата му .
#338
Публикувано: 15 April 2021 - 09:04
pipeto, на 14 April 2021 - 16:11, каза:
Абсолютно се прав. Ти да не четеш мисли? http://bayern-bulgaria.net/forum//public/style_emoticons/default/good.gif
Не си спомням някога да съм бъркал в тоя форум, последните събития го доказват :)
Иначе не чета мисли, гледам Ф1 от няма и 4 годишен и със сигурност от доста преди да гледам футбол.
Conan, на 14 April 2021 - 20:28, каза:
Няма такова нещо като пилоти в равни условия . Подобен експеримент се е случвал само веднъж ... Когато Прост и Сена са съотборници . И почти през цялото време скандалите не спират . Винаги е имало йерархия в тимовете . Шумахер също беше втори пилот в Бенетон в началото на кариерата му .
Скандалите се получват, когато умишлено се фаворитизира един пилот измежду двама равностойни, и задължително става въпрос за титла. Най-точен пример за това са Хамилтън и Розберг, които преди да станат преки конкуренти в Мерцедес бяха едва ли не най-добри приятели от детинство. И макар и не толкова явно, колкото в момента с Ботас, в първите години на Хамилтън в Мерц, той си беше фаворитизиран. Равностойни бяха 2016 и Нико успя да го бие. Друг пример са Алонсо и Хамилтън, понеже незнайно защо в Макларън решиха преференциите да заслужи новобранец с 5 състезания, вместо двукратен шампион, затова и Алонсо си тръгна в края на сезона.
Маса и Райконен също са сходни по умения пилоти, Ферари ги третираха що-годе еднакво, като изключим края на 2008, взеха 2 конструкторски и без малко 2 пилотски титли, като същевременно нямаше никакви скандали, така че това влиза в графата на успешните експерименти. Но пък и характерът на двамата е с основна заслуга, понеже дори не се опитаха да си съперничат. Когато Алонсо отиде във Ферари се започна веднага с отборните заповеди, което отрови атмосферата и окончателно сломи Маса, който и без това беше разклатен след инцидента 2009.
Ако не става въпрос за титла, няма никакви проблеми, най-пресен пример за това са Норис и Сайнц, очаквам че и Сайнц и Льоклер няма да имат особени проблеми, докато Ферари не направят най-добрата кола на грида.
Мнението беше редактирано от Super_Super_Bayern: 15 April 2021 - 09:08
#339
Публикувано: 15 April 2021 - 10:30
Super_Super_Bayern, на 15 April 2021 - 09:04, каза:
Не си спомням някога да съм бъркал в тоя форум, последните събития го доказват :)
Иначе не чета мисли, гледам Ф1 от няма и 4 годишен и със сигурност от доста преди да гледам футбол.
Скандалите се получват, когато умишлено се фаворитизира един пилот измежду двама равностойни, и задължително става въпрос за титла. Най-точен пример за това са Хамилтън и Розберг, които преди да станат преки конкуренти в Мерцедес бяха едва ли не най-добри приятели от детинство. И макар и не толкова явно, колкото в момента с Ботас, в първите години на Хамилтън в Мерц, той си беше фаворитизиран. Равностойни бяха 2016 и Нико успя да го бие. Друг пример са Алонсо и Хамилтън, понеже незнайно защо в Макларън решиха преференциите да заслужи новобранец с 5 състезания, вместо двукратен шампион, затова и Алонсо си тръгна в края на сезона.
Маса и Райконен също са сходни по умения пилоти, Ферари ги третираха що-годе еднакво, като изключим края на 2008, взеха 2 конструкторски и без малко 2 пилотски титли, като същевременно нямаше никакви скандали, така че това влиза в графата на успешните експерименти. Но пък и характерът на двамата е с основна заслуга, понеже дори не се опитаха да си съперничат. Когато Алонсо отиде във Ферари се започна веднага с отборните заповеди, което отрови атмосферата и окончателно сломи Маса, който и без това беше разклатен след инцидента 2009.
Ако не става въпрос за титла, няма никакви проблеми, най-пресен пример за това са Норис и Сайнц, очаквам че и Сайнц и Льоклер няма да имат особени проблеми, докато Ферари не направят най-добрата кола на грида.
Иначе не чета мисли, гледам Ф1 от няма и 4 годишен и със сигурност от доста преди да гледам футбол.
Скандалите се получват, когато умишлено се фаворитизира един пилот измежду двама равностойни, и задължително става въпрос за титла. Най-точен пример за това са Хамилтън и Розберг, които преди да станат преки конкуренти в Мерцедес бяха едва ли не най-добри приятели от детинство. И макар и не толкова явно, колкото в момента с Ботас, в първите години на Хамилтън в Мерц, той си беше фаворитизиран. Равностойни бяха 2016 и Нико успя да го бие. Друг пример са Алонсо и Хамилтън, понеже незнайно защо в Макларън решиха преференциите да заслужи новобранец с 5 състезания, вместо двукратен шампион, затова и Алонсо си тръгна в края на сезона.
Маса и Райконен също са сходни по умения пилоти, Ферари ги третираха що-годе еднакво, като изключим края на 2008, взеха 2 конструкторски и без малко 2 пилотски титли, като същевременно нямаше никакви скандали, така че това влиза в графата на успешните експерименти. Но пък и характерът на двамата е с основна заслуга, понеже дори не се опитаха да си съперничат. Когато Алонсо отиде във Ферари се започна веднага с отборните заповеди, което отрови атмосферата и окончателно сломи Маса, който и без това беше разклатен след инцидента 2009.
Ако не става въпрос за титла, няма никакви проблеми, най-пресен пример за това са Норис и Сайнц, очаквам че и Сайнц и Льоклер няма да имат особени проблеми, докато Ферари не направят най-добрата кола на грида.
Интересна гледна точка, аз нещата ги видях по доста по-различен начин, особено титлата на Росберг.
#340
Публикувано: 15 April 2021 - 11:34
Офтопик, за който се извинявам:
Super_Super_Bayern, не се заяждам, но сбърка за Гнабри и Фонзи. А и за Флик, защото не очакваше да спечелим толкова много.
Super_Super_Bayern, не се заяждам, но сбърка за Гнабри и Фонзи. А и за Флик, защото не очакваше да спечелим толкова много.
#341
Публикувано: 15 April 2021 - 12:14
Lozanov, на 15 April 2021 - 11:34, каза:
Офтопик, за който се извинявам:
Super_Super_Bayern, не се заяждам, но сбърка за Гнабри и Фонзи. А и за Флик, защото не очакваше да спечелим толкова много.
Super_Super_Bayern, не се заяждам, но сбърка за Гнабри и Фонзи. А и за Флик, защото не очакваше да спечелим толкова много.
Всъщност прав си, Флик си го пиша на сметката. Фонзито в последно време не ви впечатлява особено като гледам. :) За него и Гнабри пак ще говорим, има време. Нито е мястото в тази тема, нито е времето след отпадането преди броени часове, пък и сигурно съм го казвал тва 1000 пъти вече. Не ми се коментира Байерн, честно казано.
За да не е съвсем оф-топик:
zerohour, на 15 April 2021 - 10:30, каза:
Интересна гледна точка, аз нещата ги видях по доста по-различен начин, особено титлата на Росберг.
Спомням си, че още към края на 2013 имаше отборни заповеди в полза на Люис. Което е разбираемо от гледна точка на това, че той беше шампион и имаше повече опит в топ отбор от Нико, но и не беше разбираемо, понеже двамата са сходни като качества и в ситуация, в която не се борят за титла е хубаво да бъдат оставени да се състезават. Резултатът от това беше напрегнатата обстановка, която цареше до 2016 година. Виновни за това са си само Мерцедес - получиха един пилот-галеник, и един, който си призна, че след 2014 и 2015 е бил пречупен психически. В края на краищата, той се и отказа след като взе титла, понеже не му се минаваше през същия филм отново.
#342
Публикувано: 15 April 2021 - 12:26
Какво да го чакаме Гнабри, той чукна 80-90 милки цена. Супер играч. Фонзи също. Най-скъпият лев бек!
#343
Публикувано: 15 April 2021 - 13:18
Както казах, моите спомени са други, особено за 2016, но както и да е.
#344
Публикувано: 19 April 2021 - 12:46
Ръсел май само ще го мирише Мерцедеса :D
Мик Шумахер е страхотен, със сигурност впечатлява повече от прехваления Цунода, дето изкара късмет, че му се падна добра кола в Алфа Таури и отгоре на всичко си позволява да псува пилоти с 10 годишен стаж още във втория си уикенд, малко преди да счупи двигател и скоростна кутия от много напъване. Мазепин няма какво да се коментира, там положението е много, много тежко.
Мик Шумахер е страхотен, със сигурност впечатлява повече от прехваления Цунода, дето изкара късмет, че му се падна добра кола в Алфа Таури и отгоре на всичко си позволява да псува пилоти с 10 годишен стаж още във втория си уикенд, малко преди да счупи двигател и скоростна кутия от много напъване. Мазепин няма какво да се коментира, там положението е много, много тежко.
#345
Публикувано: 19 April 2021 - 13:46
На съветското лайно дереджето не е тежко, въртеливо-катастрофично е!
А на тъмния, кога ще му свърши късмета бе, мааму стара!!!!!
А на тъмния, кога ще му свърши късмета бе, мааму стара!!!!!